niedziela, 19 października 2014

Pudełko z szybką.

   Moje ostatnie dziecko, pudełko z szybką na skarby :)
   Powstało prawie migusiem, choć trochę musiało poczekać w stanie surowym. Zmobilizowały mnie do tej pracy zlotowe tace koleżanek, pobejcowane bejcą Syntilor w kolorze ostrężyna. Bejca w kolorze szarym, dość transparentna, po nałożeniu na drewno daje taki miły szarawy beż. Siach i już wrażenie starości jest :) Ładnie komponuje się z lnem.



    Ale chyba od razu widać, że chodziło mi w tej pracy o szybkę :)
    Na pewno kojarzycie takie pudełka z białymi napisami nadrukowanymi na szkło - taki właśnie efekt chciałam osiągnąć. Rameczka od taśmy, ornamenty od szablonu, napis ręcznie malowany - do spodu szybki trzeba nakleić kartkę
z wzorem. Wszelkie błędy można zdrapać pilniczkiem.



   Koronka musiała być, szczególnie podoba mi się z drugiej strony, gdzie przy okazji maskuje niedokładnie przyklejoną szybkę.



   Do tego metalowe okucia i ćwieczki podpatrzone w takiej funkcji u koleżanki Laury.






    Lubiem na nie patrzeć :)
    Popatrzcie razem ze mną :)


35 komentarzy :

  1. Fantastyczny efekt końcowy! Ja się zawsze bałam pudełek z szybką, bo nigdy nie wiedziałam co z nimi zrobić, a tu takie cuda!

    OdpowiedzUsuń
  2. efekt powala :) pięknie się zestarzało!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie piękne i zarazem przydatne to pudełko.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Patrzę więc razem z Tobą i podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wierzę! Wygląda jak stare pudełko znalezione na strychu! Perfekcyjne wykonanie i pięknie ozdobiona szybka! Cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Paczem, paczem!
    I mnie korci, żeby to "siach" też zrobić. ;)
    P.S. Musisz tak gnać? Tacy nie obgadałam!
    Najpierw lenia hodujesz, a teraz bum tarara i znowu post.
    Uważaj, bo uwierzę, że już bombki trachasz... :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bombki? Kochana, toż ja już kończę! Jeszcze chwila i jajca będę malować! ;D

      Usuń
  7. ... osobiście nie kocham pudełek z szybką , z różnych powodów bo między innymi widać co w srodku;-( ale z takimi klamotami wszystko jest ok, robią za ozdobę i jeżeli tak zostanie to jestem na tak:-)
    Natomiast bardzo mi się podoba taca! może i mroczna ale mnie ciemne nie przeszkadza a wszystkie te ostatnie Twoje robótki tworzą całość a taka spójność dobrze robi w jednym domku

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Znowu się zainspirowałem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No na takie pudełeczko to i ja bardzo chętnie popatrzę:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. W takim pudełku skarbów nie skryjesz, za to można je ciągle podziwiać:)))
    Pudło świetne, więc jeszcze sobie popatrzę.

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna!!! sama bym chciała takie na moje koronki!! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Na koronki też by było w sam raz :) A potem tylko patrzeć :)

      Usuń
  12. Patrzę i patrzę i coraz bardziej mnie zachwyca! PRZEPIĘKNA! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne :) A ozdabianie szyby to już wyższa szkoła jazdy, świetnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  14. patrzę i podziwiam - piękna jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz pomysły poparte umiejętnościami i pomysłowością. Bardzo oryginalne pudełko.

    OdpowiedzUsuń
  16. No ja też sobie patrzę, patrzę i się uśmiecham bo ładnie Ci to migusiem wyszło :) Też mam takie surowe i czeka już, czeka...
    Czyli, że szara na ostrężynę taki fajny efekt daje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, Marzenko, sama ostrężyna taka szarawa jest, jasno szarawa :)

      Usuń
    2. Słyszałam już o tej ostrężynie i sobie wbiłam do głowy, że ona beżowa jest.. Rzeczywiście świetna

      Usuń
  17. sSuper wyszło Ty masz Talent przez duże T- pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniały efekt !!!
    Szkatułka naprwdę pięknie się prezentuje !!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  19. I znowu kolejne cudo stworzyłaś :)
    śliczności!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Pudełko ma cudowny odcień. Jak zwykle potrafisz nadać zwykłym przedmiotom niezwykły wygląd.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne pudełko, fajny pomysł i wykonanie jaz zawsze na 101% A u mnie podobne pudełko leży odłogiem bo nie wiem co z nim zrobić...:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne pudełko, stylowe, świetnie dobrane dodatki, cienie, plamki, wszystko cudnie zgrane! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Patrzę, patrzę i nadziwić się nie mogę, że tak można samemu odrysować po prostu napisy! Są idealne! Trzeba mieć pewną rękę.... ja pewnie zrobiłabym krzywulasy ;) Pudełeczko naprawdę miłe dla oka!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ostrężyna, oberżyna - nie ważne co - zawsze wykorzystasz we właściwy sposób. Siach i ... TaDam! szczęka opada.
    Jeszcze nie pozbierałam swojej po czarnej tacy z rombami :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Taca z poprzedniego wpisu zapiera dech w piersiach, a pudełko z szybką - to po prostu cudo, do tego utrzymane jednolicie w Twoim stylu, Szablony i napisy na szybce są pomysłowe i idealnie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Muszę przyznać,że jak na 'migusiem', szkatułka na małe kobiece skarby wyszła Ci przepiękna i koronka mój ulubiony element dekoracyjny. :-)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń