poniedziałek, 26 czerwca 2017

Oranżowa butelka

Do kompletu :)







11 komentarzy :

  1. Wspaniała, przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Za nakrętkę wielkie brawa!
    Fajna rodzinka Poison'ów ! :)))))
    Buziaki! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialna!
    Też zwróciłam uwagę na nakrętkę...
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Łaaaa! Śliczna :) Bardzo mi się podoba, cudownie wygląda :)

    mikaglo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała butelka.Zachwyca mnie ten Twój styl w pracach. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna nakrętka. z reszta wszystkie buteleczki i słoiki wyglądają superowo. Mam nadzieję ,że i kiedyś swoje ozdobie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Poczułam się jak w pracowni alchemika !
    Piękna i oryginalna.
    Napisy zapewne wykonane własnoręcznie, nieprawdaż?

    OdpowiedzUsuń