czwartek, 10 stycznia 2013

Drewniano mi

Drewniano mi się zrobiło i ciepło na sercu gdy otrzymałam paczuszkę od Marty, prowadzącej bloga Drewniano mi (http://drewnianomi.blogspot.com/). Marta była sponsorem konkursu na forum Kraina Czarów (kalendarz adwentowy) i to bardzo hojnym sponsorem, ponieważ w paczuszcze znałazłam więcej rzeczy niż było obiecane :) A chyba każdy lubi tak miłe niespodzianki.
   Przepiękna duża spatynowana gwiazda to kawał fajnego drewienka, jak dla mnie nie tylko o charakterze świątecznym, ale może być ozdobą na cały rok. Fajowy biały miś na sznureczku zdobi już pokoik Hani. Reniferek z tasiemką w serduszka bardzo kojarzy mi się ze stylem skandynawskim. A drewniany ptaszek będzie pomalowany w stylu shabby chic. Bardzo spodobało mi się także pudełko tekturowe, w sam raz by podoczepiać do niego jakieś scrapowe elementy.
  Dziękuję pięknie Marcie i zapraszam do odwiedzin na jej blogu. Pozdrawiam!






Brak komentarzy :

Prześlij komentarz