niedziela, 27 października 2013

Arsenic and Old Lace

Arszenik i stare koronki.
  Takie oto fajne hasło podrzuciła mi Rosier, spec od języka francuskiego.
  Arsenic et vielles dentelles.
  I kilka innych do wyboru.
  Całkiem fajne i zabawne wydało mi się też:  Parfum d'armoire - Zapach z szafy. Po francusku brzmi to całkiem elegancko ;)
  Do pudełka na koronki użyłam jednak angielskiej wersji, zgodnej z filmowym oryginałem, no i przede wszystkim krótszej ;)
   Może pudełko na koronki powinno być jasne, lekkie... Ale moje jest inne i już :) Zapraszam do obejrzenia zdjęć :
























48 komentarzy :

  1. Bardzo mi się podoba, jak i teatr polski pod tym tytułem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi to się sam tytuł podoba, nieważne w jakim języku :)
      Teatru w tej chwili nie kojarzę za bardzo, ale pewnie była świetna obsada, pamiętasz? A może to był teatr TV?

      Usuń
    2. Teatr TV, już nie pamiętam obsady bo oglądałam go bardzo, bardzo dawno temu , ale to był jeden z najlepszych spektakli, jakie kiedykolwiek widziałam :)
      Zerknęłam do netu, że grali m.in. Wojciech Pokora i Irena Kwiatkowska. Tak...Pokore sobie przypominam :)

      Usuń
    3. Chyba też to sobie przypominam, zobacz tutaj:
      http://pl.wikipedia.org/wiki/Arszenik_i_stare_koronki_%28Teatr_Telewizji%29
      Ja chyba bardziej Kwiatkowską ;)

      Usuń
    4. O właśnie...:) Z chęcią obejrzałabym jeszcze raz :) Ja się właśnie dziwię sama sobie, że Kwiatkowskiej nie kojarzę...

      Usuń
    5. Bo Pokora wpadł ci w oko ;)

      Usuń
  2. ...własciwie to miałam zamknąć komputer, bo zeżarł mi juz dziś sporo czasu, a nic ciekawego nie znalazłam ...ale co tam zajrzę jeszcze do Dyzi, może , może ... no i masz babo placek! fajne to pudełko, takie inne, nowe połączenie reliefu z koronką + obrazek w twoim stylu, i szarawo, sepiowo, kraczek i uchwycik:-))) daje udany zestaw, klimatyczny, vintage owy:-) tylko trzeba mieć jeszcze stare koronki, gipiury...pomarzyć można! a i zapach ,taki specyficzny zapach perfumów, różanych? musi się pojawić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Psik, psik! Czujesz? ;)
      Koronki mnie ostatnio opętały! Jedno pudło nie starczy, ale przecież powoli będę zużywać :)
      Dziękuje za odwiedziny :)

      Usuń
  3. Piękne mieszkanie dla koronek, arszenik odradzam:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. o ja.... buzię szeroko otwieram na widok Twoich prac! kolejna cudna i genialna!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. *Gasp*.... what a stunner. Icredible texture and i love the shabby, vintage look. (:o)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow! pudełko jest super! wcale nie przeszkadza, że nie jest lekkie, wręcz przeciwnie! jest bardzo klimatyczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. całe mnóstwo szczegółów które w całości mnie bardzo zachwycają!!zdajesz sie byc mistrzynią w kwestii reliefów i wypukłości!!rewelacja!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna , wspaniałe i niepowtarzalne.Absolutna rewelacja.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham koronki,a u Ciebie mają wyjątkowe oblicze! Jest tak cudnie,że chciałam sięgnąć do ekranu i wziąć to pudełko.Extra!

    OdpowiedzUsuń
  10. A gdzie to niby napisane, że jasne i lekkie??
    Pudełko na koronki ma być.
    I jest.
    I w dodatku nie dosyć jeszcze, że na koronki to i w koronki.
    I dokładnie takie, jakie bym sobie wyobraziła, gdybym sobie wyobrażała DYZIOWE PUDEŁKO NA KORONKI.
    Podpisywać go nie musisz, czysta strata czasu.
    I też się cieszę, że tu weszłam, bo sobie humor pięknotką poprawiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale piękna praca!
    Koronkowy domek w stylu Dyziowym!
    Bardzo podoba mi się Twoja dbałość o każdy detal w pracy i to w jaki sposób łączysz ze sobą różne materiały. Tu już trzeba mieć talent by takie "COŚ" powstało.
    Dopracowanie w każdym calu! Uwiodło mnie koronkowe tło, jest takie ornamentowe, romantyczne, takie właśnie lubię najbardziej.
    ...aaa i świetną grafikę stowrzyłaś!

    No i mam takie pytanie co to jest w środku? jakaś serwetka, bo ja to lubię takie zawijasowe ornamenty :D :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dyziu spadłam z krzesła do pianina ;) Cudne pudełko. Zgaduje ze srodek to papier do scrapów jakis, kupiłam ostatnio cos o podobnej ornamentyce. Pozdrawiam, eda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Środek to taka serwetka czarno-biała, drapieżna i niezbyt ciekawa, ale jej druga warstwa prezentuje się o niebo lepiej :)

      Usuń
  13. Cudowne schowanko dla koronek :) bardzo klimatyczne, aż czuć taki delikatny pudrowy zapach wokół niego... :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjne i w świetnym stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pudełko jest niezwykle gustowne, wpada w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cześć Arleta! Umarłam po obejrzeniu Twoich prac tutaj! Tworzysz cudne rzeczy! Tak oryginalne, niesamowite z takim wyczuciem, z takim stylem! Każdy przedmiot żyje i ma własną duszę, jest arcydziełem! Podpinam się żeby się poinspirować i czegoś nauczyć!!!W wolnej chwili zapraszam do mnie na artenomeolvides.blogspot.com
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Z przyjemnością z zaproszenia skorzystałam. Gdybym szukała speca od j. hiszpańskiego, to teraz już wiem dokąd się udać :)

      Usuń
  17. Pudełko jest prześliczne.Każdy detal idealnie przemyślany .Jestem pod ogromnym wrażeniem.Uwielbiam takie klimaty :)
    Pozdrawiam , Basia.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne. Takie niebanalne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow...przecudne jest to pudełko!!!!! bardzo mi się podoba i też takie bym chciała mieć na swoje koronki:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dyziu, mistrzostwo jak zwykle.Twoja pomysłowość w łączeniu różnych zdobień jest nieograniczona, a styl tak wyrazisty, że od razu wiadomo czyja to praca:) Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  22. Pudełko na koronki ma być przede wszystkim...koronkowe. A tych ci tutaj od liku!
    Jasne czy ciemne, na arszenik czy sole trzeźwiące... de gustibus non est disputandum. :)
    Podoba mi się, bardzo!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Przyszłam się pozachwycać jeszcze i tutaj, bo tu więcej zdjęć niż na forum :)
    Wielowarstwowa piękna kompozycja.

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak wszystko co ' wychodzi 'spod Twoich łapeczek jest śliczne ale .... strach zajrzeć do środka - arsenic - trupia czaszka brr - to na pewno na koronki ? :)))
    podoba mi się ten gorset - czy to transfer ?

    OdpowiedzUsuń
  25. Prócz rzeczy oczywistych wzrok mój przykuły:
    przyiglona taśma z napisem,
    pszczoła na gorsecie (no przecież muchy pasków nie mają),
    sześciokątne nity.
    O reszcie wszystko wyżej napisane, więc nie będę się powtarzać.
    No może wydam jeszcze tylko jeden dźwięk: mmmmmmmmm............ :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przecudne a subtelna trupia czacha tylko dodaje niezwykłości.

    OdpowiedzUsuń
  27. rewelacyjna ta szkatułka, w każdym calu, piękny motyw i zdobienia; prima!

    OdpowiedzUsuń
  28. Jasny gwint! ... ze tak zaczne z przytupem :), ja sie musze zabrac za szarosci i koronki, bo przeciez to jest zbrodnia, zeby sie TAKA inspiracja marnowala :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Prze prze przepiękne!
    Wspaniała inspiracja do mojej kolejnej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Musiałam napisać jeszcze raz....jest boskie :)))
    Pozdrawiam ,Marta

    OdpowiedzUsuń
  31. Można się rozmarzyć i ponatychać u Ciebie...niesamowite to pudełko! A Twój styl jest niedościgniony..Pozdrawiam Jola

    OdpowiedzUsuń
  32. Qrcze dopiero dzisiaj trafiłam na nie - jest genialne co tu dużo gadać - wręcz powalające:)

    OdpowiedzUsuń
  33. genialne,uwielbiam twoją twórczość. wyróznia się z tłumu tych wszystkich średniaków ze mna włacznie

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudne! No nic więcej nie przyszło mi do głowy a pierwszą myśla jak spojrzałam na to pudełko.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Mistrzowskie wykonanie bardzo piękne pudełeczko.
    Dyzio jesteś WIELKA!!!!!!
    Hania

    OdpowiedzUsuń