czwartek, 20 grudnia 2012

Bombki sentymentalnie


   Dziwnie się złożyło, nie planowałam robić bombek w tym roku, a zrobiłam piętnaście!
Chciałam wam pokazać dwie ostatnie bombki, mające charakter sentymentalny, pamiątkowy.
Myślę, że dziadkom się spodobają, tym bardziej, że ślubnych zdjęć jeszcze nikomu nie pokazywaliśmy (głupio na nich wyszliśmy;)).




 
   Męża łaskawie zamaskowałam, bo chociaż przystojniak, to pewnie nie byłby zadowolony ze swojego zdjęcia w necie. Jakoś przed ślubem ludzie młodo wyglądają;) Ciekawe co powiedzą kiedyś moje wnuki gdy zobaczą babcię z czapką dredów na głowie, hihi. Jak widać na ostatnim zdjęciu pasmanteryjne tasiemki doskonale nadają się do zatopienia
w lakierze:)
   A tu moja Hania i jej bombka na bogato - z chęcią powklejałabym tu nawet szklane klejnoty, ale nie chciałam jej podbierać:)






Bombeczka Hani z przedszkola, może kogoś zainspiruje:

 
I kilka innych  bombek:


A żeby nie było tak złoto - ozdóbki:


Drugą moją pasją, jeszcze teoretyczną, jest scrapbooking. Na razie oglądam prace innych, ale pewnego wieczora wykorzystałam metki ubraniowe i popróbowałam:


Życzę wszystkim kochanym obserwatorom i gościom, czasami mnie odwiedzających, wesołych i pogodnych Świąt Bożego Narodzenia, trafnych prezentów i wszystkiego najlepszego, czyli... pierogów!


10 komentarzy :

  1. Piękne te bombki!
    Jak ja bym chciała umieć robić takie reliefy...

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te bombki. Takie wyjątkowe, osobiste. Obficie pokryte złotem prezentują się wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale dzisiaj piękny klimat stworzyłaś u siebie,a pomysł z bombkami naprawdę trafiony :)
    Żeby nie było, że tylko autorka zbiera pochwały, bombka Hani pięknie się prezentuje, a i pan z wąsem też niczego sobie ;)
    Jakby nawinęły mi się jakieś metki, lub coś nadającego się do scrapkowania do będę miała na uwadze...metki jesteś niesamowita!:D
    Wesołych Świąt dla całej Waszej rodzinki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ty robisz te wzory? To pasta? Bombki sa super!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pasta strukturalna jest na bombkach w koszyku, na innych konturówka do szkła i pasmanteryjne dodatki. Dziękuję za odwiedziny:)

      Usuń
  5. No No - bardzo pomysłowe!! Bardzo mi się podobają! Życzę zdrowych i radosnych Świąt BN! Pozdrawiam - Impresja

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzieki za zyczenia pierogowe, tez kocham miloscia czysta, karpia opuszczam na rzecz pierogow i potem tam przez piec dni. Ale ad rem: musze sie przyzwyczaic, ze nie wszystko co zrobisz na forum wskakuje, a szkoda, bo najbardziej lubie Twoje prace :). Czerwono - biale - bardzo, bardzo! Na tej nieszczesnej bombce konkursowej myslalam o norweskich klimatach wlasnie w czerwieni i bieli. A odciski w pascie - mega. Do narka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I wzajemnie co do prac. A gwiazdki to za mała pierdoła, by wszem i wobec pokazywać :) Szkoda, że ci ta bomba nie wyszła, choć i tak druga wyszła świetnie. Sama sprawa zaś konkursu tam skutecznie mnie do nich zniechęciła. Wolę wolność tworzenia od zasad :)

      Usuń
  7. Amen.
    Ale sie nie zgadzam, co do pierdol - czasem nas inspiruje najmniejszy fragmencik pracy, jakies pomyslowe rozwiazanie, itp. nie?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ma pani również dar do scrapbookingu ... piękne przywieszki, bardzo klimatyczne, a bombki arcydzieło za rok zamówię dla córeczki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń