sobota, 1 grudnia 2012

Klocki w bombce :)

Chyba na moim blogu mogę powiedzieć bez pardonu, ze mam ogromny zapieprz w pracy ostatnio, szczerze mówiąc inne gorsze słowa mi się nawet nasuwają... 20 ilustracji do książki w ciągu miesiąca wieczorami, do tego grafika i animacje do gier komputerowych
w dzień- to dużo jak dla mnie. Z tego powodu za bardzo nic nie tworzę:(
Ale czasem wyłuskam chwilę czasu. Lampion robię, kalendarz adwentowy zrobiłam, ale dopiero za 2 tygodnie mogę pokazać, pewnie niedługo bombki wykończę... jednakowoż
z zazdrością patrzę na wasze kolejne pudełka, kalendarze, tace, a ja co? Klocki:(
Klocki robione w pośpiechu, na forumowy konkurs, a i tak spóźniłam się pół godziny, by wziąć w nim udział. Ale nic to, tytuł konkursu nie za bardzo mi odpowiadał: "Bombki
z dzieciństwa", dżizas, wszędzie te bombki... Ale wpadłam na pomysł z klockami. Po trosze literki, zabawki i motywy świąteczne. Bombka saute, bez kokardek itp, bo pewnie kloce będę musiała oddać właścicielce:( Ale trochę sobie przez ten czas świąteczny bombka powisi:)
A sam temat zdekupażownych klocków zoczyłam u kilku osób, Retro Feelings pragnęłabym wyróżnić, będę się starać, tym razem bez pośpiechu, by zrobić podobne cudeńka jak ona.
Już teraz mam kilka pomysłów na kolejne klocki, chciałabym mieć tylko więcej czasu:)










6 komentarzy :

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł ;) Bardzo podoba mi się taka wersja bombeczki !

    pozdrawiam,
    Mika

    OdpowiedzUsuń
  3. Tylko klocki? Chyba aż w takim natłoku zajęć znalazłaś chwilę na decu...szacuneczek! :))
    Świetny pomysł, faktycznie moje pierwsze skojarzenie było z Retro Feelings i jej różanymi klockami :) Zewsząd inwazja bombek, ale ze świecą szukać czegoś innego, oryginalnego, prostego w formie a zarazem przykuwającego wzrok...to się pomądrzyłam jako ta nie bombkowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że niektórym się podoba, choć większość uważa, że jedyne słuszne bombki to te na bogato:) Osobiście też lubię błyszczącą choinkę, ale czasem można zrobić coś innego. Moje ulubione bombki są całe szklane, przeźroczyste, a w środku zamotlany kawałek rafii, bardzo naturalna w kolorze, no i coś się dzieje w środku:)
    Paniko, obiecałaś spanikowane bombki, więc czekam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. REWELACJA!! Moje różane klocki przy tym to koci koci łapki:) De Ququ jesteś wielka:). Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja marzę właśnie o takich koci koci:) Jeszcze w pudełku mam to na pewno kiedyś spróbuję:)

      Usuń